tirsdag 17. april 2012

Vinnerlykke!


Tjohoo! Eg har vunnet! Også eg da, eg som aldri vinn noko som helst. Det er kvardagslykke det!



Premien fikk eg i posten i går, boka "En dag" av David Nicholls. Eg har ikkje rukke å lese så mykje av den enda, men so far - so good. Tusen takk til Fine friminutt!! 




Måtte ta eit bilde av minstegullet då eg likevel var på soverommet med fotoapparat - er liksom ikkje så veldig ofte det skjer. Han er endelig blitt frisk og fyrige igjen. Vi har vel konkludert med at det var den fjerde barnesjukdommen han har vore plaga med, så no er vi iallefall ferdig med den.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mykje! Kjenner godt til det der med å aldri vinne...:p Men eg vart litt nysgjerrig; kva er Fine friminutt?

    SvarSlett
  2. Hmm.. Fikk ikkje til å linke da altså.. Det er ein kjempefin blogg eg følger. Anbefalast på det sterkaste! :-)

    SvarSlett
  3. Så bra du liker den så langt! Nydelig bilde av minstegullet:-) Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett